Coffee night


Hej fina! Hoppas ni har en underbar kväll.
 Själv sitter jag & dricker espresso, 
läser cosmopolitan UK & 
fjantar mig med bilder i Ipiccy.

 Älskar att läsa mer utländska tidningar,
från t.ex. USA eller England. 
Det används ett grövre mer passionerat språk. 
De har heller inte den här jobbiga 
moralen många har här i Sverige att 
män aldrig få tycka till om tjejer.
 Det är kul med många killpaneler 
och paneler överhuvudtaget. 

Typsnittet och designen är mycket roligare 
och läsvänlig i de här tidningarna också.
 Något som jag saknar med svenska 
"tjej"-tidningar.
 Det är mer vågat jämfört med svenska magasin 
och man får mer lyxiga produkter.
 T.ex. fick jag en brun-utan-sol-kräm från
 St. Tropez. 
Var tidningen från Sverige hade jag 
garanterat fått något
 billigt puder som börjar 
att klia på huden.
______________________________________________                    

Idag har jag legat i soffan efter ett stort
 högskoleprov. 
Masserat min pojkvän med förstörd spänd 
rygg efter provstress.
 Har även köpt världens finaste svarta
 stickade tröja med vita stora prickar på.
 Även en vit tröja där det står 
"WTF - What the fudge".
 Hahha.. kvällshumor. 
Är för tillfället sjukt mätt efter att
 proppat i mig typ allting då jag 
åt på en buffé i 
den nyöppnade gallerian i stan (Umeå).
 Sjukt mysigt & mat med hög kvalitet. 
Ska gosa ner mig i täcket nu med
 min pojkvän & kanska äta lite lakrits 
& se på typ batman, 
Thor eller The avengers.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar