Hej fina ni! Ska börja uppdatera oftare. 
Jag älskar ju att gå tillbaka i arkivet & inspirera
 men också att inspirera andra,
 något jag bör bli väsentligt bättre på. 
Tisdag idag. Min värsta dag om man ser till mitt
"schema" just nu.
Har dock en hel del sköna lektioner såsom 
psykologi, filosofi, kommunikation, sociologi m.m.


Snart är det Halloween-tider! 

Något som är ganska nytt om man jämför med den 
traditionen i t.ex. USA.
 (Vet att jag har en hel del amerikanska läsare). 
Man firar ju halloween den 31 men här i Sverige är 
folk ganska förvirrade och firar det den 1 November också. 
Vilket bara är till min fördel. 
Jag älskar den här högtiden.
 Den är så otroligt mysig och rolig.
 Min favorittradition efter julafton. 

I år vill jag ha en stor halloweenfest då 
man klär ut sig och sådant skoj!
Funderar på att göra ett evenemang på facebook om det... 
Är en riktig event planer.
Annars så är min plan att se så många 
halloweenfilmer som det går, 
käka geléråttor, karva figurer av pumpa 
och göra spindelgodis.

Jag älskar att göra listor. 
Gör spotifylistor med halloweentema. 
Äter mat med halloweentema.
Inreder lägenheten i halloweentema. 
Äter godis med halloweentema. 
Klär ut mig i halloweentema.  Ja ni fattar. 

Någon som har tips på bra Halloween-filmer? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar