Bitchachos

đŸ˜»đŸ˜đŸ™ŠđŸ‘ŒđŸ’–đŸ’–đŸ˜‚ haha ibland Ă€r det skönt att bara pausa frĂ„n vardagsstressen... Haha... Ska egentligen förbereda mig inför ett muntligt seminarium om ADHD men har insett att jag faktiskt Ă€r sĂ„ klar man kan bli. Doppar pepparkakor i cola & ser men at work. Lökringar & chicken wings hehe 👌 jag förtjĂ€nar att koppla av efter att ha blivit mördad av tandlĂ€karen. Seriöst den mest oprofessionella jag nĂ„gonsin trĂ€ffat. Hetsig röst som fan, stoppar in skiten i min mun sĂ„ jag knappt kan andas och frĂ„gar "hur Ă€r det?" 😑 like... Really? REALLY!? SpĂ€nner fast massa skit i munnen, det blöder och hon slintade med borren som btw var ungefĂ€r frĂ„n 1800-talet. Borrar bruka lĂ„ta högt men det dĂ€r var fan ingen borr, det var en motorsĂ„g. Är egentligen inte kĂ€nslig, har till och med somnat hos tandlĂ€karen Haha.. Nog om det. Nu ska jag fortsĂ€tta se men at work & doppa pepparkakor under min vĂ€rmefilt. Adios bitchachos 😌😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar