Bitchachos

😻😍🙊👼💖💖😂 haha ibland är det skönt att bara pausa från vardagsstressen... Haha... Ska egentligen förbereda mig inför ett muntligt seminarium om ADHD men har insett att jag faktiskt är så klar man kan bli. Doppar pepparkakor i cola & ser men at work. Lökringar & chicken wings hehe 👌 jag förtjänar att koppla av efter att ha blivit mördad av tandläkaren. Seriöst den mest oprofessionella jag någonsin träffat. Hetsig röst som fan, stoppar in skiten i min mun så jag knappt kan andas och frågar "hur är det?" 😑 like... Really? REALLY!? Spänner fast massa skit i munnen, det blöder och hon slintade med borren som btw var ungefär från 1800-talet. Borrar bruka låta högt men det där var fan ingen borr, det var en motorsåg. Är egentligen inte känslig, har till och med somnat hos tandläkaren Haha.. Nog om det. Nu ska jag fortsätta se men at work & doppa pepparkakor under min värmefilt. Adios bitchachos 😌😏