BESTÄLLT!


 
Jag älskar det jag klickat hem! Tänker mycket på olika snitt, material, asymmetri etcetera då jag kollar på kläder.
 Gillar ofta när det är avskalat, med få detaljer & lite krimskrams. För det mesta hellre det än olika färgskalor.

 Är inte så mycket för färger i stor utsträckning.
Rött gillar jag och jag anser väl att de flesta kan bära upp färgade plagg, men jag känner mig inte bekväm i det.
Dock så vill jag ha mer rött! Älskar rött.

Crop topen köpte jag på ASOS, likaså hatten.
"The wet pants" & klänningen köpte jag på SHEINSIDE.
Skorna köpte jag på BONPRIX för ynka 129kr(!).

 De designers jag för tillfället håller ett extra öga på är HELMUT LANG, J.LINDEBERG,ALEXANDER WANG, ALEXANDER MQUEEN & ACNE.

 Till hösten kanske jag adderar lite murriga knalliga färger, mossgrönt, senapsgult, mörklila, mörkrött, mörkblått osv. Främst i form av accessoarer såsom halsdukar och handskar & i ögonskuggor & läppstift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar